Inkubator dla matek

Moderator: krzysglo

AnetaJ
Obserwator
Obserwator
Kontakt:

Inkubator dla matek

Post autor: AnetaJ »

Witam wszystkich na forum. Jestem laikiem jednak mam pytanie odnośnie inkubatora dla matek, tak nazywa to urządzeni mój ojciec. Konkretnie ma to być inkubator na prezent dla niego. Ostatnio miał porzyczony taki inkubator
http://www.infermo.pl/i38-Inkubator-Oct ... vance.html

Spisaliśmy z bratem dokładnie model, ale tutaj piszą że jest on do jaj ptaków. Inkubator bardzo sie ojcu podobał a my teraz chcemy mu taki sam kupic 50 urodziny.
Proszę o opinie czy będzie nadawłą się na prezent dla pasjonata pszczelarza.

Marcinluter
Senior Stukacz
Senior Stukacz

Post autor: Marcinluter »

--->inkubator 1 klik<---
Inkubatory klik
ale troszkę kosztują...
pozdrawiam Marcin

avico

Post autor: avico »

Prawdziwa cieplarka nie jest podgrzewaną szafką. To urządzenie z płaszczem wodnym. Takie jak są oferowane, to można samemu (lub u stolarza) wykonać izolowana szafkę z dowolnym wariantem ogrzewania i wentylacji. Około 400 zł na termoregulator razem z regulatorem wilgotności i termometrem. Oczywiście profesjonalny, nie na zapyziałych termistorach lub tandetnych czujnikach. Trochę płyty OSB, styropianu i termowentylator.
Tylko to i tak nie będzie cieplarka, a coś co cieplarkę udaje. Tyle, że za niewielkie pieniądze.

Marcinluter
Senior Stukacz
Senior Stukacz

avico pisze:Około 400 zł na termoregulator razem z regulatorem wilgotności i termometrem.
150zł cyfrowy termoregulator z dokładnością 0,1*C, (100zł) i higrometr 50zł.=150zł. wszystko na allegro
pozdrawiam Marcin

avico

Marcinluter pisze:
avico pisze:Około 400 zł na termoregulator razem z regulatorem wilgotności i termometrem.
150zł cyfrowy termoregulator z dokładnością 0,1*C, (100zł) i higrometr 50zł.=150zł. wszystko na allegro