Jak przeprowadzić pszczoły z ula warszawskiego do innego.

Moderator: krzysglo

jk
Obserwator
Obserwator

Jak przeprowadzić pszczoły z ula warszawskiego do innego.

Post autor: jk »

Jestem "zielonym" pszczelarzem. Zazimowałem sześć uli na ramkach warszawskich poszerzonych. Moje ule nie nadają się do dalszej eksploatacji. Chciałbym rozwijać pasiekę w kierunku gospodarki wędrownej. Proszę o pomoc i sugestię jak się do tego zabrać. jk

Czesław
Nieśmiały
Nieśmiały

Post autor: Czesław »

W celu dostosowania stojaków na ramki warszawskie poszeżone MOŻNA dać wkładni do łączonych korpusów ale PPHU Tomasz Łysoń produkuje ule i elementy uli "Waszawski poszerzony" na bazie elementu ula wiielkopolskiego. To jego adres: www.lyson.com.pl e-meil: lyson@lyson.com.pl

mlody2000
Nieśmiały
Nieśmiały

Post autor: mlody2000 »

ja proponuję Ci abyś skontaktował się z inna firmą niż łysoń np. babik, sułkowski

Wiesiek W
Nieśmiały
Nieśmiały

Re: Jak przeprowadzić pszczoły z ula warszawskiego do innego

Post autor: Wiesiek W »

jk pisze:Jestem "zielonym" pszczelarzem. Zazimowałem sześć uli na ramkach warszawskich poszerzonych. Moje ule nie nadają się do dalszej eksploatacji. Chciałbym rozwijać pasiekę w kierunku gospodarki wędrownej. Proszę o pomoc i sugestię jak się do tego zabrać. jk
Najpierw zdecyduj jaki chcesz mieć ul, musisz to zrobić sam bo każdy będzie proponował co innego (nie ma ula idealnego dla wszystkich). Jak już będziesz wiedział jaki ul to standardowo przesadź pszczoły, jeśli nie wiesz jak, to napisz ,ja albo ktoś inny opisze ci jak to zrobić, ale trzeba wiedzieć z jakiej ramki na jaką.

Wiesiek

Waldek
Nieśmiały
Nieśmiały

Post autor: Waldek »

Witam wszystkich. Ja też mam podobny problem. Mam kilka uli Warszawskich zwykłych i zamierzam przenieść pszczoły do ula Wielkopolskiego firmy Łysoń. Nie wiem jak to zrobić?

Awatar użytkownika
Bogand
Stukacz
Stukacz

Post autor: Bogand »