Miesięcznik PSZCZELARSTWO
Redakcja miesięcznika "Pszczelarstwo" gwarantuje, że na forum nie będzie cenzury (z wyjątkami przewidzianymi polskim prawem). Gospodarzami forum są jego uczestnicy i oni sami są zobowiązani do dbałości o netykietę. Forum ma służyć pszczelarzom do wymiany doświadczeń merytorycznych, a nie do zamieszczania niestosownych tekstów w postaci dowcipów, wierszy i relacji z życia rodzinnego, a także ubliżania innym użytkownikom.
Redakcja "Pszczelarstwa"
Miesięcznik PSZCZELARSTWO Strona Główna Miesięcznik PSZCZELARSTWO
Forum dyskusyjne Miesięcznika PSZCZELARSTWO

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Szukam nauki
Autor Wiadomość
pasiekanawzgorz 
Obserwator

Wysłany: 2006-01-24, 10:07   Szukam nauki

Jestem 44 letnim inżynierem mechanikiem. Pracuję od zawsze w dużej firmie produkcyjnej ale z tego co widzę to już chyba nie będzie długo trwało. Pszczołami do tej pory zajmowałem się hobbystycznie. Wiedzę i umiejętności mam takie sobie.
Chciałbym swoją pasiekę rozwinąć tak, aby przychód z niej był znaczący lub, aby to było jedyne miejsce mojej pracy. W związku z tym, szukam dużej profesjonalnej pasieki do której mógłbym przyjechać na naukę. Wyobrażam to sobie jako pracę w ramach wolontariatu, bezpłatnie, za jedzenie i spanie parę razy w roku, przez kilka, kilkanaście dni. Jeżeli byłoby spodziewane spiętrzenie prac, po powiadomieniu telefonicznym, przyjeżdżałbym z pomocą na jakiś sensowny okres czasu. W zamian liczyłbym na otwartość i sporą dawkę praktycznej nauki i wiedzy. Inna forma współpracy też jest możliwa.
Jestem facetem żonatym, dzieciatym i poukładanym i nie sądzę żebym stwarzał jakieś problemy w szerokim tego słowa znaczeniu.
Czekam na propozycję. Mój adres pasiekanawzgorzu@vp.pl.

avico
[Usunięty]

Wysłany: 2006-01-24, 13:37