pogoda w grudniu

Moderator: krzysglo

krzychu_20
Nieśmiały
Nieśmiały

pogoda w grudniu

Post autor: krzychu_20 »

Proszse o odpowiedź na moje pytanie. Jestem młodym początkującym pszczelarzem. Byłem w pasiecie i zauważyłem że pszczoły latają.Pogoda jest słoneczna i temperatura dodatnia.Jak to wpłynie na przezimowanie pszół.Wydanie mi się że to niekorzystne waruki i bardzo się martwie.

BoCiAnK
Senior Stukacz
Senior Stukacz
Kontakt:

Re: pogoda w grudniu

Post autor: BoCiAnK »

krzychu_20 pisze:Proszse o odpowiedź na moje pytanie. Jestem młodym początkującym pszczelarzem. Byłem w pasiecie i zauważyłem że pszczoły latają.Pogoda jest słoneczna i temperatura dodatnia.Jak to wpłynie na przezimowanie pszół.Wydanie mi się że to niekorzystne waruki i bardzo się martwie.
Jak nakarmiłeś odpowiednio ,ułorzyłeś gniazda odpowiednio do sily rodziny ,to nie masz się co zamartwiać nie pierwsza i zappewne nie ostatnia zima jest taka ,,,choć Ty nie bądziesz pamiętał ale zapytaj starszych o rok 1987 /8 do stycznia niebylo śniegu a w polowie st ycznia bylo 15--17 stC pszczoły wstały jak Burza ;;;rok 2004/5 pierwszy większy snieg zesypał się 11.01 05 i też bylo ok

krzychu_20
Nieśmiały
Nieśmiały

Post autor: krzychu_20 »

xx

[ Dodano: 2006-12-07, 17:34 ]
Dziękuje za odpowiedź BoCiAnK.Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem.Teraz już się mniej martwie.Mam dwadziścia rodzin więc z tego powodu przeżywam stres.Planuje na przyszły sezon kolejne dwadzieścia.Wybudowałem już na dzień dzisiejszy 60 korpusów.Teraz zaczynam zbijać dennice.Pracuje na ramkach ostrowskiej ulach wielokorpusowych.

SKapiko
Senior Stukacz
Senior Stukacz

Post autor: SKapiko »