Miesięcznik PSZCZELARSTWO
Redakcja miesięcznika "Pszczelarstwo" gwarantuje, że na forum nie będzie cenzury (z wyjątkami przewidzianymi polskim prawem). Gospodarzami forum są jego uczestnicy i oni sami są zobowiązani do dbałości o netykietę. Forum ma służyć pszczelarzom do wymiany doświadczeń merytorycznych, a nie do zamieszczania niestosownych tekstów w postaci dowcipów, wierszy i relacji z życia rodzinnego, a także ubliżania innym użytkownikom.
Redakcja "Pszczelarstwa"
Miesięcznik PSZCZELARSTWO Strona Główna Miesięcznik PSZCZELARSTWO
Forum dyskusyjne Miesięcznika PSZCZELARSTWO

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
pogoda w grudniu
Autor Wiadomość
krzychu_20 
Nieśmiały
krzychu_20

Wysłany: 2006-12-07, 13:06   pogoda w grudniu

Proszse o odpowiedź na moje pytanie. Jestem młodym początkującym pszczelarzem. Byłem w pasiecie i zauważyłem że pszczoły latają.Pogoda jest słoneczna i temperatura dodatnia.Jak to wpłynie na przezimowanie pszół.Wydanie mi się że to niekorzystne waruki i bardzo się martwie.

BoCiAnK 
Senior Stukacz
Pasieka Ambrozja

Wysłany: 2006-12-07, 13:29   Re: pogoda w grudniu

krzychu_20 napisał/a:
Proszse o odpowiedź na moje pytanie. Jestem młodym początkującym pszczelarzem. Byłem w pasiecie i zauważyłem że pszczoły latają.Pogoda jest słoneczna i temperatura dodatnia.Jak to wpłynie na przezimowanie pszół.Wydanie mi się że to niekorzystne waruki i bardzo się martwie.

Jak nakarmiłeś odpowiednio ,ułorzyłeś gniazda odpowiednio do sily rodziny ,to nie masz się co zamartwiać nie pierwsza i zappewne nie ostatnia zima jest taka ,,,choć Ty nie bądziesz pamiętał ale zapytaj starszych o rok 1987 /8 do stycznia niebylo śniegu a w polowie st ycznia bylo 15--17 stC pszczoły wstały jak Burza ;;;rok 2004/5 pierwszy większy snieg zesypał się 11.01 05 i też bylo ok

krzychu_20 
Nieśmiały
krzychu_20

Wysłany: 2006-12-07, 17:30   

xx