Dofinansowanie na otworzenie pasieki?

Moderator: krzysglo

Szerszen
Nieśmiały
Nieśmiały

Dofinansowanie na otworzenie pasieki?

Post autor: Szerszen »

Hejka. Słyszał ktoś coś na ten temat? Ja co prawda jestem nowy w miodowej rodzinie :) ale przymierzam się do rozkręcenia biznesu, a środków oczywiście brak. miałem kiedyś (kilka lat temu) możliwość uczestniczenia w Targach Pszczelarskich (Łęczyca) i tak się "nakręciłem" że raczej jest to tylko kwestią czasu. Powiedzcie (napiszcie) proszę od czego trzeba zacząć? Gdzie kupić pszczoły? Na jakie ule najlepiej postawić?

I wreszcie kwestia najważniejsza - można się gdzieś postarać o jakąś kasę na rozkręcenie biznesu? Dostałem się swego czasu na studia podyplomowe (tu) które w całości były refundowane przez jakiś urząd, i tam właśnie słyszałem o dotacjach na biznes. Czy w kwestii pasieki też coś takiego wchodzi w grę? ktoś wie?

mily_marian
Stukacz Wymiatacz
Stukacz Wymiatacz

Post autor: mily_marian »

W kwestji pasieki to wchodzi w gre ale jak bendziesz miał 15 rodzin pszczelich i to do zakupu sprzentu pszczelarskiego jak ule miodarka i iny sprzent ale dopłata tylko 40%. Radze kupic ze 2 do3 rodzin i pomału rozwijac biznes z pasieką. Miód sprzedawać i rozwijać pasiekie do 80 rodzin bo jak jest wiencej to sie płaci podatek. Pozdrawiam miły_marian

atlantum
Stukacz Junior
Stukacz Junior

Post autor: atlantum »

Za te wszystkie dotacje przyjdzie czas słono zapłacić.

spadziovy
Nieśmiały
Nieśmiały

Post autor: spadziovy »